KOMPAS ArtStudio dzisiaj jest 23 czerwca 2018
Nyatri

Szkolenie z podstaw GOOGLE AdWords i Analytics

21 lipca 2008, Justyna Muszyńska

Zapraszam do zapoznania się z poniższą prezentacją. Jest to teoretyczna część szkolenia z podstaw GOOGLE AdWords i Analytics.

[slideshare id=521920&doc=szkolenie-google-1216635336602969-9&w=425]

Na szkoleniu omawiam przykładowe kampanie, jakie można tworzyć poprzez GOOGLE AdWords, a część praktyczna obejmuje warsztaty z GOOGLE Analytics.

Na warsztatach uczestnicy otrzymują do wykonania kilka zadań, które mają im pomóc w późniejszej, samodzielnej pracy z GOOGLE Analytics.

Poniżej przykładowe ćwiczenie:

Sprawdź ile było w styczniu 2008 wejść do sklepu internetowego XYZ z linków sponsorowanych (CPC), a ile z wyników organicznych. Które reklamy były skuteczniejsze: reklamy z wyników płatnych czy organicznych ?

Szkolenie jest skierowane do pracowników działu marketingu, niezależnych konsultantów oraz wszystkich tych, którzy chcą wykorzystać GOOGLE AdWords do tworzenia kampanii reklamowych.

Co ciekawe, większość uczestników szkoleń używa na co dzień wyszukiwarki GOOGLE w celu poszukiwania służbowych i prywatnych informacji, natomiast tylko 30% uczestników wie (przed szkoleniem), gdzie dokładnie w wynikach wyszukiwania wyświetlają się linki sponsorowane. Co wskazuje na to, że mimo stale rosnącej popularności wyszukiwarki GOOGLE mało internautów ma świadomość tego, że właśnie klika w płatną reklamę, utworzoną przez GOOGLE AdWords.


2 Comments »

  1. Średnio zaawansowanym użytkownikom AdWords polecam szkolenie z zakresu Google AdWords organizowane przez firmę doradczą MaxROY.com sp. z o.o. i prowadzone przez praktyków marketingu w wyszukiwarkach.

    Komentarz by Justyna Muszyńska — 18 października 2008 @ 21:59

  2. […] Szkolenie z podstaw GOOGLE AdWords i Analytics […]

    Pingback by Bezpłatne kupony GOOGLE AdWords « Wrocławskie Studio Grafiki i Reklamy — 20 kwietnia 2009 @ 6:35

Kanał RSS z komentarzami do tego wpisu. TrackBack URL

Dodaj komentarz

Powered by WordPress