W drugiej połowie 2008 roku na polskim rynku pojawiła się nowa marka telefonii internetowej Seeya, której operatorem jest spółka telekomunikacyjna COTEL Telecom Sp. z o.o.
Dla nowej marki zaprojektowaliśmy logo Seeya:
Zaprojektowaliśmy również stronę internetową z ofertą telefonii internetowej Seeya.
Marka Seeya jest skierowana do ludzi młodych, z natury buntowniczych i nowatorskich. Zgodnie z oczekiwaniami naszego klienta, strona Seeya ma budzić skojarzenia: freeq, inny, szalony, dziwny, niesklasyfikowany, odmienny. Na stronie mają dominować żywe kolory, żadnych regularnych kształtów, tylko elementy niby „naciapane farbą”. Czcionka daleka od klasycznej.
Generalnie strona nie miała przypominać tradycyjnej, uporządkowanej strony internetowej. Miała być agresywna i nowatorska. Biorąc pod uwagę wszystkie wskazówki i wytyczne klienta, zaprojektowaliśmy taką oto stronę główną serwisu Seeya:
Seeya to tania telefonia internetowa VoIP. Darmowe minuty (nawet do 480 minut gratis na 25 dni przy każdym doładowaniu), bezpłatny numer telefonu, brak abonamentu i rozmowy od 5 groszy za minutę.
Oferta Seeya na tle konkurencji wygląda dość atrakcyjnie:
Oprócz rozmów telefonicznych niektórzy operatorzy VoIP wprowadzają dodatkowe usługi, takie jak np. eFAX.
Usługa eFAX to elektroniczna wersja odbierania i wysyłania korespondencji faksowej. W tradycyjnej wersji odbieranie i wysyłanie faksu wiąże się z wykorzystaniem maszyny faksującej, papieru, tuszu lub tonera. Usługi eFAX pozwalają znacznie zredukować koszty oraz gwarantują bezpieczeństwo wymienianej korespondencji. Wysyłanie eFAXów nie różni się niczym od wysyłania wiadomości e-mail, a otrzymywane faksy trafiają na wskazany adres skrzynki e-mail.
Telefonia internetowa, ze względu na niską cenę połączeń telefonicznych i brak abonamentu, staje się coraz bardziej popularna zarówno wśród klientów indywidualnych jak i dużych korporacji.
Życzymy marce Seeya powodzenia w zdobywaniu pozycji na rynku oraz wielu stałych klientów