W konkursie „Firmowy blog roku 2008” wyłoniono zwycięskie blogi w trzech kategoriach:
W kategorii Blogi Nowe zwyciężył Blog Sensors (blog.sensors.pl). Jest to blog agencji PR Euro RSCG Sensors, w której autorzy piszą o szeroko pojętej komunikacji, codziennych inspiracjach i pracy agencji.
W kategorii Blogi Dojrzałe 1 miejsce zajął Blog mBank (mbank.pl/blog) – blog pierwszego w Polsce banku elektronicznego. Szacunek wzbudza liczba pracowników mBanku, zaangażowanych w rozwój bloga. Aż 36 autorów (w tym jeden dziennikarz Gazety Wyborczej) jest zaangażowanych w rozwój bloga i publikuje na nim swoje artykuły.
W kategorii Blogi Profesjonalne pierwsze miejsce zajął Blog E-lady (blog.e-lady.pl) – blog sklepu internetowego z bielizną damską.
W każdej kategorii są jeszcze 2 i 3 miejsca. Wyróżnione blogi można znaleźć na Blogu o … prowadzeniu blogów.
Zwycięzcom gratulujemy !!!
Z pewnością wygrana zmobilizuje autorów blogów do częstszego i ciekawszego pisania na blogu. Jestem jednak ciekawa na ile starczy im zapału do pisania i jak długo ich blogi będą się intensywnie rozwijały.
P.s. Jeżeli chodzi o pliki z grafiką nagród to według mnie nie dobrano odpowiednio kolorów. Znaczki nie są intuicyjne, tzn. dla blogów nowych i profesjonalnych wybrano kolory z jednej palety, czyli niebieski i fiolet. Dla blogów dojrzałych wybrano kolor brązowy, który kojarzy się z brązowym medalem, czyli trzecim miejscem. W tym przypadku logicznie byłoby zastosować kolor złoty dla blogów profesjonalnych, srebrny dla dojrzałych i brąz dla nowych. A może kolory zastosowane w tych plikach mają jakąś swoją ukrytą symbolikę ?