KOMPAS ArtStudio dzisiaj jest 23 stycznia 2018
Nyatri

Ankieta Satysfakcji Klienta – przykładowe pytania

21 czerwca 2009, Justyna Muszyńska

Ankieta Satysfakcji Klienta jest niezwykle ważnym narzędziem marketingowym, pozwalającym ocenić mocne i słabe strony firmy. Wyniki uzyskane z badania ankietowego pozwalają spojrzeć na swoją firmę oczami klienta oraz rozwijać produkty i usługi zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Cykliczne przeprowadzanie Badań Satysfakcji Klienta jest obowiązkowe w firmach, które mają wdrożony System Zarządzania Jakością. Jednak już coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z analizy poziomu satysfakcji klienta i traktuje te badania nie jako obowiązek, ale jako cenne źródło wiedzy o poziomie zadowolenia ze świadczonych przez nie usług.

My również regularnie przeprowadzamy badanie poziomu satysfakcji naszych klientów. W tym celu wykorzystujemy ankietę satysfakcji klienta, z pytaniami dostosowanymi do specyfiki działalności naszej firmy:

Ankieta satysfakcji klientów agencji KOMPAS ArtStudio

Witamy serdecznie,

Aby całkowicie spełnić Państwa oczekiwania zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie i odesłanie do nas poniższej ankiety satysfakcji klienta.
Ankieta składa się z 22 pytań. Ankieta jest anonimowa, tzn. wypełnione ankiety są automatycznie umieszczane w arkuszu z wynikami, bez podania imienia i nazwiska respondenta.
Państwa opinie są dla nas bardzo cenne, a informacje uzyskane za pośrednictwem ankiety będą podstawą do polepszenia procesu świadczenia usług przez naszą firmę.

Pozdrawiamy
Zespół agencji KOMPAS ArtStudio

1. Jak długo korzysta Pan(i) z usług agencji KOMPAS ArtStudio?

  • Krócej niż 3 miesiące
  • 3-6 miesięcy
  • 7-12 miesięcy
  • Powyżej 12 miesięcy

2. Jakie czynniki zdecydowały o tym, że rozpoczą(ę)ł(a) Pan(i) współpracę z agencją KOMPAS ArtStudio?

(proszę wybrać maksymalnie 5 czynników)

  • Rekomendacja znajomego
  • Bezpłatne usługi z Poradnika Marketingowego dla właścicieli małych i średnich firm
  • Umiejętności i wiedza pracowników agencji
  • Oferta usług marketingowych agencji
  • Portfolio prac graficznych agencji
  • Referencje od innych firm, korzystających z usług agencji
  • Strona internetowa agencji
  • Artykuły na blogu agencji
  • Ceny usług agencji
  • Promocje oferowane przez agencję
  • Bezpłatny kupon na reklamę w GOOGLE o wartości 200 zł
  • Reklama agencji w internecie lub innych mediach
  • Działania sponsoringowe agencji
  • Inne

3. Z jakich usług agencji KOMPAS ArtStudio Pan(i) korzystał(a)?

  • Projektowanie graficzne
  • Doradztwo marketingowe
  • Stworzenie strony internetowej
  • Druk materiałów reklamowych
  • Bezpłatna usługa z Poradnika Marketingowego
  • Oklejanie aut
  • Inne

4. Czy usługi zrealizowane przez agencję KOMPAS ArtStudio spełniły Pana(i) oczekiwania?

  • Zdecydowanie TAK (proszę przejść do pytania 6.)
  • Raczej TAK (proszę przejść do pytania 6.)
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE

5. Proszę napisać dlaczego usługi zrealizowane przez agencję KOMPAS ArtStudio nie spełniły Pana(i) oczekiwań?

………………………………………
………………………………………
………………………………………

6. Czy agencja KOMPAS ArtStudio świadczy wysokiej jakości usługi projektowania graficznego?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem, bo nie korzystałe(a)m z tych usług

7. Czy agencja KOMPAS ArtStudio świadczy wysokiej jakości usługi doradztwa marketingowego?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem, bo nie korzystałe(a)m z tych usług

8. Czy usługi zrealizowane przez agencję  KOMPAS ArtStudio przyczyniły się do pozyskania nowych klientów przez Pana(i) firmę?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem

9. Czy usługi zrealizowane przez agencję  KOMPAS ArtStudio przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży Pana(i) produktów lub usług?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem

10. Czy agencja KOMPAS ArtStudio oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych?

  • Zdecydowanie TAK (proszę przejść do pytania 12.)
  • Raczej TAK (proszę przejść do pytania 12.)
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem

11. Proszę napisać, jakich usług marketingowych brakuje w ofercie agencji KOMPAS ArtStudio?

………………………………………
………………………………………
………………………………………

12. Czy agencja  KOMPAS ArtStudio terminowo realizuje zlecone jej usługi?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem

13. Czy pracownicy agencji KOMPAS ArtStudio to osoby kompetentne?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem

14. Na jakim poziomie kształtują się ceny usług agencji KOMPAS ArtStudio na tle konkurencji?

  • Zdecydowanie niższe
  • Niższe
  • Wyższe
  • Zdecydowanie wyższe
  • Nie wiem

15. Jakie są według Pana(i) MOCNE strony agencji KOMPAS ArtStudio?

………………………………………
………………………………………
………………………………………

16. Jakie są według Pana(i) SŁABE strony agencji KOMPAS ArtStudio?

………………………………………
………………………………………
………………………………………

17. Czy jest Pan(i) skłonny(a) wystawić referencje agencji KOMPAS ArtStudio?

  • Zdecydowanie TAK
  • Raczej TAK
  • Raczej NIE
  • Zdecydowanie NIE
  • Nie wiem

18. Czy poleca Pan(i) agencję KOMPAS ArtStudio innym firmom?

  • TAK
  • TAK, poleciłe(a)m już agencję jednej firmie
  • TAK, poleciłe(a)m już agencję kilku firmom
  • NIE, ale zamierzam polecać agencję
  • NIE

19. Czy zamierza Pan(i) nadal korzystać z usług agencji KOMPAS ArtStudio?

  • TAK
  • TAK, zarówno z usług projektowania graficznego jak i doradztwa marketingowego
  • TAK, ale tylko z usług projektowania graficznego
  • TAK, ale tylko z usług doradztwa marketingowego
  • NIE (proszę przejść do pytania 21.)
  • Nie wiem (proszę przejść do pytania 21.)

20. Jakie dokładnie usługi planuje Pan(i) zlecić agencji KOMPAS ArtStudio w najbliższym czasie?

………………………………………
………………………………………
………………………………………

21. Jakie są Pana(i) propozycje zmian, służące doskonaleniu współpracy z agencją KOMPAS ArtStudio?

………………………………………
………………………………………
………………………………………

22. Skąd dowiedział(a) się Pan(i) o agencji KOMPAS ArtStudio?

  • Od znajomego
  • Z internetu
  • Z Poradnika Marketingowego
  • Z ulotki reklamowej
  • Z KOMPAS Newslettera
  • Z e-mailingu
  • Z innych źródeł

DZIĘKUJEMY za wypełnienie ankiety!

Pozdrawiamy serdecznie
Zespół agencji KOMPAS ArtStudio

www.KompasArtStudio.pl

Dobra ankieta, badająca poziom satysfakcji klienta, powinna być dostosowana do specyfiki działania danej firmy, jej produktów i segmentu klientów, których obsługuje. Tylko taka ankieta może dać rzetelny obraz firmy, jaki kształtuje się w umysłach jej klientów.


1 komentarz »

  1. Dobra ankieta to przede wszystkim krótka ankieta.
    Empik, T mobile czy według mnie najlepsze, bo dostosowana do różnych zakładek ankieta jest na stronie apteki dbam o zdrowie.

    Komentarz by AJm — 15 października 2012 @ 12:16

Kanał RSS z komentarzami do tego wpisu. TrackBack URL

Dodaj komentarz

Powered by WordPress